×

Komunikacija

Modul za brzu i interaktivnu komunikaciju unutar i između timova

Axonify Communicate omogućava jednostavno i lako komuniciranje sa zaposlenicima na različitim lokacijama ili u različitim odjelima. Sve bitne informacije šalju se jednim klikom na mobilne telefone zaposlenika, bilo da je riječ o porukama namijenjenim pojedincima ili timovima.

Ovo je centralno mjesto komunikacije sa zaposlenicima prve linije, pomoću njega možete tražiti njihov feedback kroz puls ankete, podijeliti bitne organizacijske objave i novosti. Komukacijski modul pokriva i chat opciju razgovora 1 na 1.

Kako učenje na Axonifyu funkcionira?

Zahvaljujući ovom alatu, dvosmjerna komunikacija u kompaniji odvija se na jednom mjestu: zaposlenici mogu brzo i jednostavno pristupiti važnim najavama, informacijama o proizvodima, anketama i chatu. Time ostaju informirani i osjećaju se povezanima. Axonify Communicate pomaže pojednostaviti internu komunikaciju i spriječiti netočne ili zakašnjele informacije.

Rješenje za internu komunikaciju

Axonify Communicate spaja obuku zaposlenika gdje mogu objavljivati, dijeliti i surađivati unutar zajednica, a prikazuju im se samo relevantne objave. Analiza angažmana omogućava praćenje potreba zaposlenika i identificiranje trendova, poboljšavajući njihovo iskustvo pružanjem relevantnog sadržaja.

AI asistent u učenju

Ask Max je nova funkcionalnost na aplikaciji koja maksimizira produktivnost tako što štedi vrijeme u traženju informacija. Funkcionira kao svojevrsni Chat GPT gdje zaposlenici postavljaju pitanje Maxu, a on im daje odgovore.

Značajke

  • Objave
  • Fleksibilne zajednice
  • Brzi linkovi
  • Vremenska traka
  • Reakcije
  • Metrika

Objave omogućuju timovima trenutno dijeljenje brzih, (ne)formalnih obavijesti koje se prikazuju kronološki u zajednicama kojima pripadaju. Objavljivanje je intuitivno i jednostavno, nalik na društvene mreže.

Vaši će zaposlenici vidjeti samo relevantne objave i interne obavijesti odabrane za njih na temelju zajednica u kojima se nalaze. Administratori mogu stvarati zajednice na temelju poslovnih potreba/strukture i definirati uloge pristupa unutar svake zajednice, uključujući tko može pregledavati, uređivati, moderirati interne komunikacije.

Želite li na jednom mjestu staviti na raspolaganje sve aplikacije koje koristite u organizaciji? Stavite svoje linkove u područje brzih linkova tako da svima budu lako dostupni. Linkovi se mogu odnositi na HR sustav, upisivanje smjena i druge platforme.

Vremenska traka je konsolidirani, kronološki feed novih (i ažuriranih) članaka i objava. Vremenska traka pomaže u otkrivanju važnih i relevantnih informacija u obliku koji je jednostavan za korištenje te daje zaposlenicima priliku da brzo dođu do zadnjih informacija.

Vaši će zaposlenici moći dati podršku i postaviti pitanja kroz reakcije i komentare. Svi pogledi/reakcije/komentari se prate tako da možete vidjeti što funkcionira, a što ne. Prenosite li osjetljive informacije i ne želite komentare, dovoljno je da ih isključite za određenu zajednicu.

Ova značajka vam omogućuje da prepoznate trendove u cijeloj organizaciji i shvatite koji interni sadržaj potiče najveći angažman, ili koji sadržaji se pretražuju, a pritom nedostaju.

Zatražite demo

Otkrijte kako vaši zaposlenici koji su “na prvoj liniji” mogu, u kratkom vremenu i uz rad, učiti, dobivati i izvršavati zadatke, davati vam povratnu informaciju te ostvariti vaše poslovne ciljeve.