×

HR podrška za mala i srednja poduzeća

Za mala i srednja poduzeća koja nemaju odjel ljudskih resursa ili žele unaprijediti postojeće HR procese.
Preuzmite brošuru U brošuri ćete pronaći detaljne informacije o programu.
Odjel za ljudske resurse omogućava malim i srednjim poduzećima efikasnost u odabiru, razvoju i zadržavanju talenata. Osim toga, HR (human resources) osigurava usklađenost sa radnim zakonodavstvom te igra ključnu ulogu u strateškom planiranju i povećanju produktivnosti, što je temelj za rast i konkurentnost malih i srednjih poduzeća.

HR podršku provodimo kroz nekoliko procesa

1

Eksterni HR menadžer

je stručnjak iz LQ tima koji, kao vanjski suradnik, može preuzeti vođenje HR procesa ili pomoći vašoj kompaniji u uspostavljanju HR funkcije kroz razvoj internih stručnjaka.

2

Uvođenje HR sustava i alata

je ključno za modernizaciju upravljanja ljudskim resursima i poboljšanje efikasnosti unutar kompanije; naš stručnjaci vam pomažu uobličiti ih i implementirati.

3

Konzultanski angažman

usmjeren je na unapređivanje postojećih procesa i prakse odjela ljudskih resursa u vašem poduzeću.

Program HR podrške malim i srednjim poduzećima usmjeren je na sustavno građenje i unapređivanje HR funkcije kroz sljedeće aktivnosti:
  • Organizacijska struktura
    Usklađivanje organizacijske strukture sa strateškim ciljevima poduzeća
  • Opis radnih mjesta
    Analiza poslova i izrada opisa radnih mjesta
  • Strateško planiranje
    Planiranje potrebe za zaposlenicima na način da omogućava ostvarivanje poslovnih
  • Troškovi
    Planovi organizacije i efikasno upravljanje troškovima osoblja
  • Selekcija
    Selekcija ili odabir odgovarajućih kandidata za pojedine poslove
  • Program uključivanja novih zaposlenika
    Uvođenje novih zaposlenika u posao (onboarding) i razvoj mentorskog sustava
  • Kompetencije
    Razvoj kompetencijskih mapa i procjena kompetencija
  • Radni učinak
    Praćenje i procjena radne uspješnosti
  • Plaće
    Razvoj i implementacija sustava motiviranja i nagrađivanja
  • Razvoj stručnjaka
    Identificiranje razvojnih potreba zaposlenika te razvoj stručno-specijalističkih i menadžerskih kompetencija
  • Kultura, klima, angažman
    Organizacijska kultura, radna klima i engagement zaposlenika
  • Razvoj karijera i nasljeđivanje
    Razvoj karijera zaposlenika i uspostavljanje sustava nasljeđivanja

Za dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte. Uvijek smo tu za vaša pitanja!