Da li je za lidere pokazivanje empatije u vodstvu i upravljanju etički izbor ili moralna odgovornost? Može li zauzimanje empatijskog pristupa doista imati snažan utjecaj kada su u pitanju performanse i dobit organizacija?
Ovo su samo neke od brojki istraživanja Workplace from Facebook:
- 58% zaposlenika bi razmislilo da napusti posao ako lideri ne pokažu empatiju prema potrebama zaposlenika
- Više od 25% je iz tog razloga već razmišljalo o ostavci
- 32% je smatralo da je komunikacija lidera tijekom pandemije bila hladna i neosobna
- 31% je tvrdilo da lideri nisu pokazivali empatiju prema osobnom životu ljudi
- Preko 33% se složilo da su osobine poput hrabrosti i čvrstog vođenja bile važne prije pandemije, ali većina sada smatra da je empatični i autentični liderski pristup važniji
Postoji stvarna želja za promjenama, lideri i menadžeri trebali bi se prikloniti dubljim ljudskim potrebama svojih zaposlenika. Viša empatija donosi bolju razmjenu znanja i pronalazi zajednički jezik za donošenje dobrih situacija i mjerljivih rezultata.
Prednosti za organizacije uključuju veću produktivnost, organizacijski rast, poboljšane financijske performanse i bolju suradnju u poslu. Lideri trebaju potaknuti svoje timove kako bi obavili posao, a empatični stil vođenja ojačava dobrobit, otpornost, povjerenje i psihološku sigurnost. To je dokazani element u jačanju morala i motivacije zaposlenika, jer će ljudi više raditi ako budu svjesni pozitivnog učinka posla koji doprinose.
Javite nam se već danas da ispitamo vaše potrebe i pronađemo najbolje rješenje za vas.