Jedna od najvećih banaka u Australiji i Novom Zelandu koristi Halo Feedback platformu za povratne informacije kako bi upravljala procjenom kompetencija menadžera u cijeloj organizaciji. Koristeći prilagođeni kompetencijski model koji obuhvaća tri razine vodstva, 360 Halo Feedback usklađen je s internim programima razvoja i ad hoc razvojnim zahtjevima u cijelom poslovanju.
Rezultati se sudionicima dostavljaju putem prilagođenog interaktivnog online izvještaja, pomažući im da razumiju snage koje mogu iskoristiti i razvojne prilike koje su usklađene s rezultatima programa. Ponovna procjena se provodi nakon 10-12 mjeseci, a stari rezultati se uspoređuju s novim izvještajima kako bi se istaknuo napredak.
Model 70:20:10
Nedavno je banka integrirala sveobuhvatni vodič za 70:20:10 model učenja i razvoja u svoj kompetencijski okvir, sa savjetima za coaching i podršku. Ovaj model učenja i razvoja često je korištena formula unutar trening industrije za opisivanje optimalnih izvora učenja uspješnih menadžera. Smatra se da pojedinci stječu 70% svog znanja iz iskustava povezanih s poslom, 20% iz interakcija s drugima i 10% iz formalnih obrazovnih događaja. Dio koji se odnosi na “10%” u ovom projektu odnosi se na uvide u uspješno vođenje koji se dostavljaju putem platforme za učenje i koji su dostupni svim korisnicima.
Voditelj dobiva sažetak ovog sadržaja u trajanju od 1 minute kako bi mu se pružila prilika da brzo uđe u srž članka s prijedlozima za primjenu. Također ima mogućnost čitanja cijelog članka, gledanja videa ili slušanja podcasta, ovisno o vrsti sadržaja.
Fredric Helgesson, izvršni direktor S4K Research-a, ukratko je objasnio benefite: ” Omogućiti liderima prilike za učenje u malim dijelovima, odmah nakon što vide rezultate svojih 360 procjena, bit će vrlo moćno u poticanju njihovog razvoja korištenjem njihove intrinzične motivacije. Osim toga, web aplikacija Leadership Insights pružit će im najnovije sažetke u trajanju od 1 minute kako bi im pomogli poboljšati svakodnevno vođenje.”
Što je Leadership Insights?
Leadership Insights je jedinstveni, usko specijalizirani upitnik koji vam može pomoći u procjeni sklonosti prema određenim liderskim vještinama kod ispitanika. To je upitnik čiji je cilj identificirati razvijenost i orijentiranost procenjivane osobe.
Koristi se tako da se sudionicima daju scenariji koji opisuju izazovne situacije s kojima bi se ljudi na upravljačkim pozicijama mogli susresti na poslu.
Nakon svakog scenarija slijedi niz stavki koje predstavljaju načine na koje bi lideri mogli odgovoriti na situaciju. Sudionici zatim moraju ocijeniti učinkovitost svakog odgovora.
Odličan je za mjerenje zahtjeva zadataka i ljudi za vodeće uloge na visokoj razini, kao i za ključna područja ponašanja povezana s klasterima misaonih procesa, postignuća, osnaživanja i upravljanja.
Upitnik se popunjava online, a možete ga koristiti zasebno ili kao podršku intervjuu i procesu provjere preporuka. Predstavlja detaljne i vjerodostojne rezultate koji se odnose na procjenjivanu osobu i pruža pitanja za dodatno promišljanje kako bi se pomoglo u dobivanju preciznih informacija o preferencijama, ponašanju i uspješnosti osobe.
Na taj način vašoj organizaciji ne mogu izmaknuti sjajni kapaciteti, osigurat ćete svojim zaposlenima ispunjavanje njihovog punog potencijala.
Pišite nam na kontakt@lq.hr da dogovorite sastanak s LQ stručnjakom i dobijete više informacija o ovom praktičnom upitniku.
Pristupačan i moderniziran proces
Na organizacijskoj razini, sastavljanje popisa kompetencija koje sudionici trebaju razviti i konzumiranje relevantnih sadržaja učenja prema povratnim informacijama iz njihovog 360 Feedback izvještaja stvara neusporedivu priliku za razumijevanje potreba grupe, a modul Data Insights u Halo Feedback sustavu isporučuje ove metrike u stvarnom vremenu.
Sada sudionici ovog procesa mogu lako prepoznati najčešće razvijene kompetencije i imati prilike usporediti to s percepcijom važnosti tih kompetencija za svoju ulogu iz perspektive menadžmenta. Koristeći usporednu analizu, banka će moći analizirati utjecaj razvoja ovih liderskih kompetencija tijekom vremena.
“Modernizirajući proces 360 feedback procjena i stavljajući sudionicima više resursa na dohvat ruke, naš je klijent prešao s tradicionalne, jednokratne primjene 360° povratne informacije na kontinuirano iskustvo procjene i razvoja, čineći povratne informacije relevantnijima i korisnijima, a istovremeno promovirajući učinkovitu upotrebu resursa otkrivenu izvrsnim uvidima u vodstvo, te informirajući dionike o metrikama koje prije nisu bile dostupne tradicionalnim instrumentima za pružanje povratne informacije.” – rekao je Tom Power, CEO 360 Halo Feedback sustava.
Jeste li spremni za modernizaciju?
Želite li poboljšati i pojednostaviti proces povratnih informacija u svojoj organizaciji te smanjiti upotrebu papirnatih izvještaja koji ga usporavaju?
Putem 360 Halo Feedback platforme i zaposlenik i organizacija mogu identificirati svoje ključne kompetencije, snage i razvojna područja – te odrediti u kojem smjeru trebaju ići dalje kako bi ostvarili ciljeve za tvrtku i za sebe.
360 Halo Feedback korisniku pruža jedinstveno interaktivno online iskustvo, interpretaciju povratnih informacija i usklađivanje rezultata s relevantnim intervencijama te omogućava praćenje promjena ponašanja u budućnosti.
Iskustvo dugo 21 godinu u implementaciji tehnologije u proces davanja feedbacka rezultiralo je kreiranjem platforme s ciljem poticanja razvoja i rasta zaposlenika, a više o tome možete pogledati na 360 Halo Feedback.