Kako vaši zaposlenici (prije svega prodavači i drugo frontline-osoblje) mogu (na)učiti uz digitalnu platformu prodajne tehnike kojima će oduševiti i zadržati kupce? Zašto je Axonify sve traženija aplikacija za stjecanje novih znanja i vještina kod poslodavaca i prodavača? Može li se koristiti i za razmjenu informacija između zaposlenika i timova? Koje su prednosti aplikacije Axonify? Zašto biste i vi, kao menadžer, trebali razmisliti o uvođenju ovog praktičnog modela učenja i komunikacije u svoju organizaciju, otkrivamo vam u nastavku.
Prednosti aplikacije iz prve ruke
Platforma Axonify izuzetno je popularna u svijetu. Prevedena je na više od 50 jezika. Koristi se u više od 150 zemalja. Brojke joj, svakako, idu u korist. Znate li da 160 vodećih svjetskih brendova koristi ovaj vid komunikacije i učenja? Čak 83 % zaposlenika prijavljuje se u aplikaciju svaki radni dan. Njih 80 % izjasnilo se da bolje radi otkad koristi aplikaciju. Velikih 97 % zaposlenika reklo je da voli učiti i komunicirati uz ovu aplikaciju. Tako pokazuje CSAT ocjena. Customer Satisfaction Score ili CSAT jest ocjena zadovoljstva kupaca.
Prednosti aplikacije Axonify, s kojima vas danas upoznajemo, potvrdili su zaposlenici i menadžeri uglednih tvrtki iz Hrvatske i regije, koje su uvele u svoju praksu internu komunikaciju i učenje frontline-zaposlenika kroz ovu platformu. To su dobro poznati brendovi: Optika Anda, Tehnomanija, Leggiero i Batak Grill. Najbolja reklama jest preporuka zadovoljnih klijenata.
Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristila Optika Anda?
Optika Anda na domaćoj je sceni već 24 godine. U dva se desetljeća prometnula iz lokalnog (splitskog) lidera u nacionalni. Danas je vodeće ime u Hrvatskoj za sunčane i dioptrijske naočale te leće. To je, podrazumijeva se, dovelo do brzog širenja tima i poslovnica diljem Hrvatske. Optika Anda uspjela je u samo 10 mjeseci otvoriti 10 poslovnica u 10 gradova. Danas ima 32 poslovnice i 200 zaposlenih, zbog čega se pojavila potreba za učinkovitijim internim komuniciranjem, bržim i kvalitetnijim uvođenjem novih zaposlenika u posao te oplemenjivanjem znanja zaposlenika. Sve su to u Optici Anda uspjeli riješiti uz jednu digitalnu platformu – naš Axonify. Znate li da ga čak 97 % njihovih zaposlenika koristi svakodnevno?
Menadžeri konačno dobivaju trenutačne uvide u nedostatke u pojedinim radnim procesima, što im omogućava brzo rješavanje svakodnevnih, tjednih i mjesečnih izazova. Evo, što su kao prednosti istaknuli menadžeri i zaposlenici:
- „Dobili smo kvalitetan onboarding-proces, trening-edukaciju za nove zaposlenike. Na taj se način brže prilagođavaju na rad u poslovnicama.“
- „U aplikaciji imamo sve trening-materijale i trening-pitanja.“
- „Uz Andine standarde u aplikaciji nema više potrebe za listanjem registratora u kojem su standardi u tiskanom obliku, što nam štedi vrijeme.“
- „Uočili smo manje grešaka na blagajni.“
- „Koristim ga svaki dan 5 minuta od ponedjeljka do petka uz srk kave.“
Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristila Tehnomanija?
Tehnomanija je lider consumer electronics-tehnologije u Srbiji. Raspolaže vrlo razgranatom mrežom od 120 maloprodajnih poslovnica u više od 50 gradova. U samo 2 godine, otkako je 2021. uvela platformu Axonify, kao komunikacijski alat i edukativni model učenja za 1700 svojih prodavača, vodstvo tvrtke i menadžment na svim razinama uvjerili su se u višestruku korist tog poteza. Tehnomanija je ubrzala i optimizirala proces pravovremenog puštanja informacija u opticaj. Znatno je reducirala troškove edukacije. Naime, učenje online putem aplikacije mnogo je ekonomičnije od offline učenja u predavaonicama.
Evo samo nekih od prednosti aplikacije Axonify koje su najviše navodili Tehnomanijini prodavači:
- “Sve su novosti o kompaniji na jednom mjestu.”
- “Ne postoji brži i kvalitetniji način da se nešto novo sazna i nauči.”
- “Dovoljno je ujutro uz kavu prije posla odvojiti 3 – 5 minuta za zabavnu i edukativnu igricu i odgovoriti na pitanja na svom mobitelu.”
- “U Leader-zoni mogu vidjeti rezultate, napredak te koliko se često zaposlenici prijavljuju u platformu.”
Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristio Leggiero?
Poznati lanac ugostiteljskih objekata Leggiero implementirao je platformu Axonify u doba pandemije koronavirusa, kada su njihovi zaposlenici morali ostajati kod kuće zbog restriktivnih protupandemijskih mjera koje je predložio Stožer civilne zaštite RH za sprječavanje širenja zaraze koronavirusom, a Vlada usvojila. Budući da su djelatnici bili u strahu od neizvjesnosti i eventualnih otkaza zbog zabrane rada, Leggiero ih je, kao odgovoran poslodavac, odlučio okupiti na jednom mjestu u online-svijetu. Počeo ih je redovito obavještavati o novostima s terena i početku rada. Na taj način menadžment je umirio djelatnike, zadržao kvalitetan radni kadar i stvorio povezanu zajednicu.
Kao i Tehnomanija, ima razgranatu mrežu poslovnica. Diljem Hrvatske ima 33 ugostiteljska objekta. Upravo je zato povezivanje putem digitalne platforme bila najbrža i najisplativija opcija. Zaposlenici Leggiera mahom su vrlo mladi ljudi. Svima nam je jasno koliko mlade generacije vole gaming-alate. Leggiero ide ukorak s vremenom. On je to svojim mladim timovima omogućio. Uče kroz mobilnu igricu na zabavan način o svom poslu i pravilnom ophođenju s gostima lokala.
U Leggieru ističu kako im je organiziranje učenja u učionici bila gotovo nemoguća misija jer zaposlenici rade u smjenama i moraju fizički biti sve vrijeme na radnom mjestu. Okupiti čitave timove u nekom drugom prostoru značilo bi zatvoriti lokal na nekoliko sati i izgubiti dnevni utržak ili bi se za taj dan morala napraviti reorganizacija radnog vremena. Skupo, neisplativo i komplicirano! Danas osoblje redovito koristi Axonify za individualnu petominutnu dnevnu obuku, a njihovi zaposlenici najviše ističu sljedeće prednosti aplikacije:
- “Konačno imamo prvi put pristup svim informacijama na jednom mjestu.”
- “Ne moramo tražiti informacije drugim komunikacijskim kanalima.”
- “Dobivamo prave informacije u pravo vrijeme na pravom mjestu.”
- “Jednostavna i brza upotreba aplikacije.”
- “Najviše naučim dok odgovaram na pitanja.”
Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristio Batak Grill?
Još jedan vrlo uspješan i popularan hrvatski lanac ugostiteljskih objekata, Batak Grill, koristi platformu Axonify. Za sada u Zagrebu ima 17 restorana u kojima radi 300 zaposlenika. Uskoro se planira proširenje i na druge dijelove Lijepe Naše. Kako kažu u Batku, aplikacija Axonify postala je centralno mjesto, izvor svih informacija i relevantnog znanja koje se prenosi frontline-zaposlenicima. Naime, menadžment putem Axonifyja sada educira osoblje sukladno razrađenom planu razvoja. Postavljaju se pitanja podsjećanja kako bi osvještavali zaposlenike o važnosti ponavljanja gradiva. Oni su razradili strategiju periodičnih tema, pa prema njima pripremaju zadatke, odnosno igrice. Njima Axonify služi i kao backoffice (podrška) za frontline-odjel, pogotovo nove djelatnike, koji se trebaju uhodavati i imaju stalno neka dodatna pitanja. U aplikaciji se nalaze Batak-standardi, novosti, sistem nagrađivanja zaposlenika itd.
Zaposlenici su istaknuli sljedeće prednosti:
- “Spajamo ugodno s korisnim.”
- “Ne moram svako malo nekoga zvati za provjeru nekog podatka.”
- “Sviđaju mi se pitanja koja si ja sama ne bih nikada postavila.“
- “Počeo sam razmišljati i uzimati u obzir stvari koje prije nikada nisam, a vezane su za posao.“
Koje su prednosti aplikacije Axonify uočili poslodavci i zaposlenici?
1. Bolja interna komunikacija
Implementiranjem ove aplikacije bitno se popravlja interna komunikacija. I to je svakako jedna od najvećih prednosti aplikacije Axonify za učenje prodavača. Zaposlenici tako brže dolaze do točnih i kvalitetnih informacija, koje su bitne za obavljanje njihovih poslova. Kako je važno da trgovci odlično komuniciraju s potencijalnim i sa stalnim potrošačima, tako je jednako važno i da dobro komuniciraju sa svojim zaleđem. To znači, sa strateškim odjelima, odjelima nabave i marketingom te skladištem, kako bi kupcu isporučili u najkraćem mogućem roku naručenu robu, pružili što kvalitetniju uslugu i dali mu brze i točne povratne informacije na njegov upit.
2. Aplikacija namijenjena frontline-djelatnicima
Jedna je od prednosti, u odnosu na slične poslovne aplikacije namijenjene učenju zaposlenika, to da je Axonify osmišljen isključivo za prodavače, odnosno za sve frontline-djelatnike. Pojam frontline podrazumijeva sve one djelatnike koji su u neposrednom kontaktu s kupcima i klijentima. To su prije svega trgovci u poslovnicama, zatim prodavači u call-centru, konobari, djelatnici u veleprodaji, agenti za prodaju osiguranja i slično. Naglasak leži na svim onim zanimanjima koja su direktno povezana s prodajom roba i usluga.
3. Axonify pomaže povećati profit tvrtke
Razumljivo je, da će zahvaljujući kvalitetnijoj internoj komunikaciji, i poslovanje biti uspješnije. S obzirom na to da frontline-djelatnici uče kako poboljšati svoje prodajne vještine, koje odmah mogu početi primjenjivati, neminovno je da će i prodajni rezultati skočiti. Uz više truda i prodajne taktike koje svladavaju uz pomoć Axonifyja, privući će i navesti na kupnju potencijalne potrošače. Tu priča ne prestaje, idući korak je steći njihovo povjerenje. To znači da moramo kod njih potaknuti osjećaj pripadnosti našem brendu – lojalnost. Ona je ono što vraća kupce u trgovine. Steći lojalnost kupaca u današnje vrijeme, kada su potrošaču servirane na pladnju u offline– i online-svijetu najrazličitije ponude proizvoda i usluga, najveći je prodavačev podvig.
4. Bolja organizacija poslovanja
Kada se sva interna komunikacija u organizaciji odvija putem jedne aplikacije, tada se sve relevantne informacije nalaze na istom mjestu, pa je i organizacija poslovanja kvalitetnija. Tvrtke koje nemaju poslovnu digitalnu aplikaciju za internu komunikaciju obično imaju manjih ili većih organizacijskih problema. U slučaju pogreške na proizvodu, djelatnik putem aplikacije može vrlo brzo pitati za extra-popust te promptno dobiti brzu informaciju. Organiziranje rada uz digitalne platforme u mnogočemu doprinosi tvrtkama. Kao što znamo, dobra priprema, a u slučaju tvrtki to je dobra organizacija, jest pola obavljenog posla. Ostalu polovicu obavit će vaši frontline-djelatnici.
5. Smanjenje troškova
Ova prednost aplikacije Axonify nije ništa manje važna od drugih jer štedi vrijeme i prevenira nepotrebne izdatke, koji se događaju zbog loše organizacije. Uz kvalitetnu internu komunikaciju smanjuju se šumovi u komunikaciji, ali i izbjegava kašnjenje s isporukom roba. S obzirom na to da važne i urgentne informacije često ne stižu na vrijeme zaposleniku kojem su one najpotrebnije, to zna uzrokovati kašnjenje s isporukom narudžbe. I sami znate, ako ste sklapali ugovore u kojima stoji klauzula o penalizaciji u slučaju prekoračenja rokova, koliko to mnogo može stajati radnu organizaciju. Pobrinite se za pravovremeno cirkuliranje relevantnih informacija i samim time bitno ćete smanjiti nepotrebne troškove.
6. Jednostavno i brzo korištenje aplikacije
Platforma Axonify omogućuje vama i vašim djelatnicima vrlo jednostavno i brzo rukovanje. Njezina velika prednost u odnosu na slične poslovne aplikacije jest intuitivno korištenje. Zaposlenici ne moraju razbijati glavu kako će ući u aplikaciju, kako je pokrenuti i odgovarati na pitanja, gdje kliknuti da bi došli do novosti i članaka. Sve je maksimalno pojednostavljeno kako djelatnici ne bi odustali od rada u aplikaciji i kako im ne bi oduzimala mnogo dragocjenog vremena. Znamo da je vrijeme novac. Upravo je zato ova aplikacija optimalna za one koji nemaju mnogo praznog hoda na poslu, ali i dalje žele i moraju biti u tijeku s novostima. Petominutno učenje uz aplikaciju pokazalo se kao učinkovitije od učenja u predavaonicama u offline-svijetu gdje se brzo gubi koncentracija, zbog čega se propuštaju neke važne informacije. Ovako, svakoga dana 5 minuta obuke omogućava da se uči na jednostavan i brz način.
7. Sve se odvija na jednom mjestu
Uvođenjem Axonifyja u poslovanje, komunikacija u timu ili između više timova postaje mnogo jednostavnija, brža i transparentnija jer se sve odvija na jednom jedinom mjestu, a ne kao do sada, putem e-maila, WhatsAppa, Vibera , SMS-a i slično. Ne trebate izlaziti iz aplikacije kad želite igrati igricu, pročitati članak ili naučiti nešto novo. Sve se odvija u njoj. Zaposlenici mogu pročitati sve informacije i saznati novitete, uputiti upit kad god to požele i vrlo brzo dobiti odgovor u istoj aplikaciji. Na taj način tvrtka zaposlenicima osigurava svu poslovnu komunikaciju na jednom mjestu, eliminira mogućnost nesporazuma, pa je i manje konflikata u timu.
Iskoristite sve prednosti aplikacije Axonify
Znate li da putem aplikacije možete obavještavati svoje zaposlenike o sustavu i pravilniku nagrađivanja u vašoj radnoj organizaciji, organizirati nagradnu igru te proglasiti pobjednika? Ovo svakako doprinosi transparentnosti, što zaposlenike može potaknuti da se uključe u nagradnu igru/natječaj. To je odličan način da ih motivirate na kvalitetniji odnos prema klijentima i veći angažman. Sve to kao rezultat ima zadovoljnije potrošače, što se manifestira kroz veće napojnice te više prodanih proizvoda ili usluga, ali i boljih recenzija na vašim društvenim mrežama i Googleu.
Naši klijenti, prethodno spomenute radne organizacije, također, organiziraju nagradne igre putem Axonifyja. Pomoću njih potiču razvoj ekstrinzične motivacije kod zaposlenika.
Želite li se i sami uvjeriti u učinkovitost ove aplikacije, pročitajte i poslušajte što kažu njihovi menadžeri i zaposlenici.
Trebate li dodatna pojašnjenja oko implementacije i načina rada u aplikaciji, slobodno nam se obratite.