×

7 prednosti aplikacije za učenje prodavača/zaposlenika

Kako vaši zaposlenici (prije svega prodavači i drugo frontline-osoblje) mogu (na)učiti uz digitalnu platformu prodajne tehnike kojima će oduševiti i zadržati kupce? Zašto je Axonify sve traženija aplikacija za stjecanje novih znanja i vještina kod poslodavaca i prodavača? Može li se koristiti i za razmjenu informacija između zaposlenika i timova? Koje su prednosti aplikacije Axonify? Zašto biste i vi, kao menadžer, trebali razmisliti o uvođenju ovog praktičnog modela učenja i komunikacije u svoju organizaciju, otkrivamo vam u nastavku.

Prednosti aplikacije iz prve ruke

Platforma Axonify izuzetno je popularna u svijetu. Prevedena je na više od 50 jezika. Koristi se u više od 150 zemalja. Brojke joj, svakako, idu u korist. Znate li da 160 vodećih svjetskih brendova koristi ovaj vid komunikacije i učenja? Čak 83 % zaposlenika prijavljuje se u aplikaciju svaki radni dan. Njih 80 % izjasnilo se da bolje radi otkad koristi aplikaciju. Velikih 97 % zaposlenika reklo je da voli učiti i komunicirati uz ovu aplikaciju. Tako pokazuje CSAT ocjena. Customer Satisfaction Score ili CSAT jest ocjena zadovoljstva kupaca.

Prednosti aplikacije Axonify, s kojima vas danas upoznajemo, potvrdili su zaposlenici i menadžeri uglednih tvrtki iz Hrvatske i regije, koje su uvele u svoju praksu internu komunikaciju i učenje frontline-zaposlenika kroz ovu platformu. To su dobro poznati brendovi: Optika Anda, Tehnomanija, Leggiero i Batak Grill. Najbolja reklama jest preporuka zadovoljnih klijenata.

Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristila Optika Anda?

Optika Anda na domaćoj je sceni već 24 godine. U  dva se desetljeća prometnula iz lokalnog (splitskog) lidera u nacionalni. Danas je vodeće ime u Hrvatskoj za sunčane i dioptrijske naočale te leće. To je, podrazumijeva se, dovelo do brzog širenja tima i poslovnica diljem Hrvatske. Optika Anda uspjela je u samo 10 mjeseci otvoriti 10 poslovnica u 10 gradova. Danas ima 32 poslovnice i 200 zaposlenih, zbog čega se pojavila potreba za učinkovitijim internim komuniciranjem, bržim i kvalitetnijim uvođenjem novih zaposlenika u posao te oplemenjivanjem znanja zaposlenika. Sve su to u Optici Anda uspjeli riješiti uz jednu digitalnu platformu – naš Axonify. Znate li da ga čak 97 % njihovih zaposlenika koristi svakodnevno?

Menadžeri konačno dobivaju trenutačne uvide u nedostatke u pojedinim radnim procesima, što im omogućava brzo rješavanje svakodnevnih, tjednih i mjesečnih izazova. Evo, što su kao prednosti istaknuli menadžeri i zaposlenici:

  • „Dobili smo kvalitetan onboarding-proces, trening-edukaciju za nove zaposlenike. Na taj se način brže prilagođavaju na rad u poslovnicama.“
  • „U aplikaciji imamo sve trening-materijale i trening-pitanja.“
  • „Uz Andine standarde u aplikaciji nema više potrebe za listanjem registratora u kojem su standardi u tiskanom obliku, što nam štedi vrijeme.“
  • „Uočili smo manje grešaka na blagajni.“
  • „Koristim ga svaki dan 5 minuta od ponedjeljka do petka uz srk kave.“

Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristila Tehnomanija?

Tehnomanija je lider consumer electronics-tehnologije u Srbiji. Raspolaže vrlo razgranatom mrežom od 120 maloprodajnih poslovnica u više od 50 gradova. U samo 2 godine, otkako je 2021. uvela platformu Axonify, kao komunikacijski alat i edukativni model učenja za 1700 svojih prodavača, vodstvo tvrtke i menadžment na svim razinama uvjerili su se u višestruku korist tog poteza. Tehnomanija je ubrzala i optimizirala proces pravovremenog puštanja informacija u opticaj. Znatno je reducirala troškove edukacije. Naime, učenje online putem aplikacije mnogo je ekonomičnije od offline učenja u predavaonicama.

Evo samo nekih od prednosti aplikacije Axonify koje su najviše navodili Tehnomanijini prodavači:

  • “Sve su novosti o kompaniji na jednom mjestu.”
  • “Ne postoji brži i kvalitetniji način da se nešto novo sazna i nauči.”
  • “Dovoljno je ujutro uz kavu prije posla odvojiti 3 – 5 minuta za zabavnu i edukativnu igricu i odgovoriti na pitanja na svom mobitelu.”
  • “U Leader-zoni mogu vidjeti rezultate, napredak te koliko se često zaposlenici prijavljuju u platformu.”

Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristio Leggiero?

Poznati lanac ugostiteljskih objekata Leggiero implementirao je platformu Axonify u doba pandemije koronavirusa, kada su njihovi zaposlenici morali ostajati kod kuće zbog restriktivnih protupandemijskih mjera koje je predložio Stožer civilne zaštite RH za sprječavanje širenja zaraze koronavirusom, a Vlada usvojila. Budući da su djelatnici bili u strahu od neizvjesnosti i eventualnih otkaza zbog zabrane rada, Leggiero ih je, kao odgovoran poslodavac, odlučio okupiti na jednom mjestu u online-svijetu. Počeo ih je redovito obavještavati o novostima s terena i početku rada. Na taj način menadžment je umirio djelatnike, zadržao kvalitetan radni kadar i stvorio povezanu zajednicu.

Kao i Tehnomanija, ima razgranatu mrežu poslovnica. Diljem Hrvatske ima 33 ugostiteljska objekta. Upravo je zato povezivanje putem digitalne platforme bila najbrža i najisplativija opcija. Zaposlenici Leggiera mahom su vrlo mladi ljudi. Svima nam je jasno koliko mlade generacije vole gaming-alate. Leggiero ide ukorak s vremenom. On je to svojim mladim timovima omogućio. Uče kroz mobilnu igricu na zabavan način o svom poslu i pravilnom ophođenju s gostima lokala.

U Leggieru ističu kako im je organiziranje učenja u učionici bila gotovo nemoguća misija jer zaposlenici rade u smjenama i moraju fizički biti sve vrijeme na radnom mjestu. Okupiti čitave timove u nekom drugom prostoru značilo bi zatvoriti lokal na nekoliko sati i izgubiti dnevni utržak ili bi se za taj dan morala napraviti reorganizacija radnog vremena. Skupo, neisplativo i komplicirano! Danas osoblje redovito koristi Axonify za individualnu petominutnu dnevnu obuku, a njihovi zaposlenici najviše ističu sljedeće prednosti aplikacije:

  • Konačno imamo prvi put pristup svim informacijama na jednom mjestu.”
  • “Ne moramo tražiti informacije drugim komunikacijskim kanalima.”
  • “Dobivamo prave informacije u pravo vrijeme na pravom mjestu.”
  • “Jednostavna i brza upotreba aplikacije.”
  • “Najviše naučim dok odgovaram na pitanja.”

Kako je prednosti aplikacije Axonify iskoristio Batak Grill?

Još jedan vrlo uspješan i popularan hrvatski lanac ugostiteljskih objekata, Batak Grill, koristi platformu Axonify. Za sada u Zagrebu ima 17 restorana u kojima radi 300 zaposlenika. Uskoro se planira proširenje i na druge dijelove Lijepe Naše. Kako kažu u Batku, aplikacija Axonify postala je centralno mjesto, izvor svih informacija i relevantnog znanja koje se prenosi frontline-zaposlenicima. Naime, menadžment putem Axonifyja sada educira osoblje sukladno razrađenom planu razvoja. Postavljaju se pitanja podsjećanja kako bi osvještavali zaposlenike o važnosti ponavljanja gradiva. Oni su razradili strategiju periodičnih tema, pa prema njima pripremaju zadatke, odnosno igrice. Njima Axonify služi i kao backoffice (podrška) za frontline-odjel, pogotovo nove djelatnike, koji se trebaju uhodavati i imaju stalno neka dodatna pitanja. U aplikaciji se nalaze Batak-standardi, novosti, sistem nagrađivanja zaposlenika itd.

Zaposlenici su istaknuli sljedeće prednosti:

  • Spajamo ugodno s korisnim.”
  • “Ne moram svako malo nekoga zvati za provjeru nekog podatka.”
  • “Sviđaju mi se pitanja koja si ja sama ne bih nikada postavila.“
  • “Počeo sam razmišljati i uzimati u obzir stvari koje prije nikada nisam, a vezane su za posao.“

Koje su prednosti aplikacije Axonify uočili poslodavci i zaposlenici?

1. Bolja interna komunikacija

Implementiranjem ove aplikacije bitno se popravlja interna komunikacija. I to je svakako jedna od najvećih prednosti aplikacije Axonify za učenje prodavača. Zaposlenici tako brže dolaze do točnih i kvalitetnih informacija, koje su bitne za obavljanje njihovih poslova. Kako je važno da trgovci odlično komuniciraju s potencijalnim i sa stalnim potrošačima, tako je jednako važno i da dobro komuniciraju sa svojim zaleđem. To znači, sa strateškim odjelima, odjelima nabave i marketingom te skladištem, kako bi kupcu isporučili u najkraćem mogućem roku naručenu robu, pružili što kvalitetniju uslugu i dali mu brze i točne povratne informacije na njegov upit.

2. Aplikacija namijenjena frontline-djelatnicima

Jedna je od prednosti, u odnosu na slične poslovne aplikacije namijenjene učenju zaposlenika, to da je Axonify osmišljen isključivo za prodavače, odnosno za sve frontline-djelatnike. Pojam frontline podrazumijeva sve one djelatnike koji su u neposrednom kontaktu s kupcima i klijentima. To su prije svega trgovci u poslovnicama, zatim prodavači u call-centru, konobari, djelatnici u veleprodaji, agenti za prodaju osiguranja i slično. Naglasak leži na svim onim zanimanjima koja su direktno povezana s prodajom roba i usluga.

3. Axonify pomaže povećati profit tvrtke

Razumljivo je, da će zahvaljujući kvalitetnijoj internoj komunikaciji, i poslovanje biti uspješnije. S obzirom na to da frontline-djelatnici uče kako poboljšati svoje prodajne vještine, koje odmah mogu početi primjenjivati, neminovno je da će i prodajni rezultati skočiti. Uz više truda i prodajne taktike koje svladavaju uz pomoć Axonifyja, privući će i navesti na kupnju potencijalne potrošače. Tu priča ne prestaje, idući korak je steći njihovo povjerenje. To znači da moramo kod njih potaknuti osjećaj pripadnosti našem brendulojalnost. Ona je ono što vraća kupce u trgovine. Steći lojalnost kupaca u današnje vrijeme, kada su potrošaču servirane na pladnju u offline– i online-svijetu najrazličitije ponude proizvoda i usluga, najveći je prodavačev podvig.

4. Bolja organizacija poslovanja

Kada se sva interna komunikacija u organizaciji odvija putem jedne aplikacije, tada se sve relevantne informacije nalaze na istom mjestu, pa je i organizacija poslovanja kvalitetnija. Tvrtke koje nemaju poslovnu digitalnu aplikaciju za internu komunikaciju obično imaju manjih ili većih organizacijskih problema. U slučaju pogreške na proizvodu, djelatnik putem aplikacije može vrlo brzo pitati za extra-popust te promptno dobiti brzu informaciju. Organiziranje rada uz digitalne platforme u mnogočemu doprinosi tvrtkama. Kao što znamo, dobra priprema, a u slučaju tvrtki to je dobra organizacija, jest pola obavljenog posla. Ostalu polovicu obavit će vaši frontline-djelatnici.

5. Smanjenje troškova

Ova prednost aplikacije Axonify nije ništa manje važna od drugih jer štedi vrijeme i prevenira nepotrebne izdatke, koji se događaju zbog loše organizacije. Uz kvalitetnu internu komunikaciju smanjuju se šumovi u komunikaciji, ali i izbjegava kašnjenje s isporukom roba. S obzirom na to da važne i urgentne informacije često ne stižu na vrijeme zaposleniku kojem su one najpotrebnije, to zna uzrokovati kašnjenje s isporukom narudžbe. I sami znate, ako ste sklapali ugovore u kojima stoji klauzula o penalizaciji u slučaju prekoračenja rokova, koliko to mnogo može stajati radnu organizaciju. Pobrinite se za pravovremeno cirkuliranje relevantnih informacija i samim time bitno ćete smanjiti nepotrebne troškove.

6. Jednostavno i brzo korištenje aplikacije

Platforma Axonify omogućuje vama i vašim djelatnicima vrlo jednostavno i brzo rukovanje. Njezina velika prednost u odnosu na slične poslovne aplikacije jest intuitivno korištenje. Zaposlenici ne moraju razbijati glavu kako će ući u aplikaciju, kako je pokrenuti i odgovarati na pitanja, gdje kliknuti da bi došli do novosti i članaka. Sve je maksimalno pojednostavljeno kako djelatnici ne bi odustali od rada u aplikaciji i kako im ne bi oduzimala mnogo dragocjenog vremena. Znamo da je vrijeme novac. Upravo je zato ova aplikacija optimalna za one koji nemaju mnogo praznog hoda na poslu, ali i dalje žele i moraju biti u tijeku s novostima. Petominutno učenje uz aplikaciju pokazalo se kao učinkovitije od učenja u predavaonicama u offline-svijetu gdje se brzo gubi koncentracija, zbog čega se propuštaju neke važne informacije. Ovako, svakoga dana 5 minuta obuke omogućava da se uči na jednostavan i brz način.

7. Sve se odvija na jednom mjestu

Uvođenjem Axonifyja u poslovanje, komunikacija u timu ili između više timova postaje mnogo jednostavnija, brža i transparentnija jer se sve odvija na jednom jedinom mjestu, a ne kao do sada, putem e-maila, WhatsAppa, Vibera , SMS-a i slično. Ne trebate izlaziti iz aplikacije kad želite igrati igricu, pročitati članak ili naučiti nešto novo. Sve se odvija u njoj. Zaposlenici mogu pročitati sve informacije i saznati novitete, uputiti upit kad god to požele i vrlo brzo dobiti odgovor u istoj aplikaciji. Na taj način tvrtka zaposlenicima osigurava svu poslovnu komunikaciju na jednom mjestu, eliminira mogućnost nesporazuma, pa je i manje konflikata u timu.

Iskoristite sve prednosti aplikacije Axonify

Znate li da putem aplikacije možete obavještavati svoje zaposlenike o sustavu i pravilniku nagrađivanja u vašoj radnoj organizaciji, organizirati nagradnu igru te proglasiti pobjednika? Ovo svakako doprinosi transparentnosti, što zaposlenike može potaknuti da se uključe u nagradnu igru/natječaj. To je odličan način da ih motivirate na kvalitetniji odnos prema klijentima i veći angažman. Sve to kao rezultat ima zadovoljnije potrošače, što se manifestira kroz veće napojnice te više prodanih proizvoda ili usluga, ali i boljih recenzija na vašim društvenim mrežama i Googleu.

Naši klijenti, prethodno spomenute radne organizacije, također, organiziraju nagradne igre putem Axonifyja. Pomoću njih potiču razvoj ekstrinzične motivacije kod zaposlenika. 

Želite li se i sami uvjeriti u učinkovitost ove aplikacije, pročitajte i poslušajte što kažu njihovi menadžeri i zaposlenici.

Trebate li dodatna pojašnjenja oko implementacije i načina rada u aplikaciji, slobodno nam se obratite.

Važnost supervizije novih coacheva

LQ preporučuje superviziju profesionalcima čije je zanimanje povezano s vođenjem, savjetovanjem i usmjeravanjem drugih. Supervizija je od iznimne koristi menadžerima,…

Strive for Speaking

Tražite motivacijskog govornika za svoj sljedeći događaj?

Ne tražite dalje! LQ stručni govornici posvećeni su prenošenju snažnih i inspirativnih poruka koje će dati energiju i motivirati Vaš tim, ostavljajući trajan utjecaj na njihov osobni i profesionalni razvoj. Saznajte više

Naši internacionalni partneri​