Bez razvoja zaposlenika nema ni razvoja radne organizacije. To je valjda već svima jasno, tim više što je napredak tehnologije strelovit. Svladavanjem novih znanja i vještina zaposlenik napreduje. Danas se od njega traži neprestano usavršavanje i stjecanje novih vještina. Jeste li znali da se napredak zaposlenika može vrlo učinkovito mjeriti zahvaljujući platformi 360° Halo Feedback? Ova je platforma za mjerenje razvoja ljudi izuzetno popularna posljednjih 20 godina u brojnim organizacijama jer pomoću nje poslodavci i menadžeri mogu poticati svoje zaposlenike, a to onda znači, i svoj tim, na rast i razvoj.
Platforma 360˚ Halo Feedback koristi povratne informacije od 360 stupnjeva i procjene kompetencija zaposlenika od nišnih butika do vodećih svjetskih kompanija.
Danas je imperativ držati korak s novim tehnologijama. Ako se moderna tehnologija ne implementira u rad, radna će organizacija kaskati za konkurencijom, što znači da neće biti konkurentna na tržištu ni kvalitetom ni cijenom proizvoda, odnosno usluge. Tehnologija omogućava bržu serijsku proizvodnju, što se tvrtkama dugoročno isplati, jer će tada proizvod/usluga moći imati nižu cijenu. No, tom tehnologijom netko mora znati upravljati.
Po čemu je jedinstvena platforma za mjerenje razvoja ljudi 360˚ Halo Feedback?
Već više od dva desetljeća, 360˚ Halo Feedback omogućava radnim organizacijama implementaciju programa procjene:
- kompetencija djelatnika – daje bogat uvid
- povratnih informacija od 360 stupnjeva.
Otuda i naziv 360˚ Halo Feedback. Ono po čemu se ova jedinstvena platforma za mjerenje razvoja ljudi ističe jest to da daje prioritet kritičnom učenju kako kod pojedinaca tako i kod timova, uz korištenje visokoučinkovite tehnologije.
360° Halo Feedback
U LQ-u koristimo 360° Halo Feedback metodu za prikupljanje povratnih informacija za pojedinog djelatnika i to iz više izvora.
Kako kolaju povratne informacije?
Povratnu informaciju zaposlenik dobiva od sljedećih sudionika u komunikacijskom procesu:
- nadređenog
- podređenog
- kolege na istoj hijerarhijskoj liniji.
No, jednako je važno i to da zaposlenik procjenjuje sam sebe.
Na čemu počiva 360˚ Halo Feedback platforma za mjerenje razvoja ljudi?
Metoda 360° Halo Feedback oslanja se na kompetencijske mape radne organizacije tako što prati razvijenost poželjnog ponašanja ili stupnja razvijenosti kompetencije. Koristimo je kao razvojni alat koji nam omogućava prepoznati uspješnost procjenjivanog zaposlenika na određenom položaju.
Ova nam platforma za mjerenje razvoja ljudi omogućava da detektiramo:
- snage, vrline i potencijal djelatnika
- slabosti i mane djelatnika.
“Rast počinje kada počnemo prihvaćati vlastitu slabost.”
(Jean Vanier)
Da bismo realno procijenili uspješnost procjenjivanog zaposlenika, treba pritom uzeti u obzir: njegov stupanj realizacije ciljeva, neki poseban doprinos tvrtki ili timu, način na koji se ophodi s kolegama, klijentima ili kupcima i druge stvari koje mogu imati utjecaja na ishod procjene. Na temelju dobivenog feedbacka HR odjel kreira individualni razvojni plan za dotičnog djelatnika.
Diskretna platforma za mjerenje razvoja ljudi
Diskrecija je zajamčena, što znači da je cijeli proces povjerljiv i anoniman. A to zaposlenici iznimno cijene. Nitko ne voli biti javno prozivan ili proučavan. Pohvale, naprotiv, svi volimo primati. Budući da ne ukazuje samo na pozitivne strane zaposlenika, već i na slabosti, mane i nedostatke, platforma je osmišljena tako da se provodi anonimno i na diskretan, povjerljiv način, kako nikome ne bi povrijedila osjećaje.
Kako se koristi platforma za mjerenje razvoja ljudi u LQ-u?
Ono što posebno želimo istaknuti jest to da se u potpunosti prilagođavamo potrebama svojih klijenata. Koristimo sofisticiran i vrlo jednostavan softver za procjenu zaposlenikovih kompetencija.
Protokol za provedbu metode 360° Halo Feedback jest sljedeći:
- Online ispunjavanje upitnika moguće je putem smartphonea, tableta ili stolnog računala.
- Pružamo stručno vodstvo kroz cijeli proces.
- Izrađujemo i šaljemo online pojedinačni izvještaj.
- Grupne feedback radionice.
- Izrada plana razvoja za jednog zaposlenika ili za tim.
Cijeli je proces brz i učinkovit. Protokol nam omogućava da napravimo kvalitetan plan razvoja koji će potaknuti na rast:
- pojedinca
- tim
- organizaciju.
Eco friendly & user friendly platforma
Platforma je vrlo jednostavna za korištenje. U LQ-u se prilagođavamo vašim potrebama nudeći visokoučinkovita rješenja za povratne informacije zaposlenika i ocjenu kompetencija. Klijentu dajemo na izbor da definira najvažnije elemente ankete poput: ljestvice ocjenjivanja, jezika, grupe ispitanika i vrstu pitanja koja će biti postavljena. Možemo prilagoditi anketnu komunikaciju onako kako vam najviše odgovara, uz mogućnost da se istakne vaš brend.
Zaboravite na silnu papirologiju, gomilanje dokumentacije i iskorištavanje našeg prirodnog bogatstva – šuma! Ova interaktivna digitalna platforma pruža online izvještaje koji ostaju zapisani na digitalnom mediju. Nema nepotrebnog trošenja ni papira ni tonera. Uz ovu platformu štedite svakodnevno na tekućim uredskim poslovima, odnosno na potrošnom materijalu, što u konačnici nije baš zanemariva stavka.
Kontinuirane povratne informacije
Pružamo vam feedback i nakon završetka testiranja jer mogućnosti Pulse ankete i ponovno testiranje olakšavaju podršku te praćenje napretka razvoja i u budućnosti. Na taj način možete stalno dobivati povratne informacije, na temelju kojih možete planirati i pratiti razvojni ciklus pojedinaca i tima u svojoj organizaciji. Ova vam jedinstvena platforma za mjerenje razvoja ljudi može znatno olakšati:
- timska istraživanja
- istraživanja o organizacijskoj kulturi i angažmanu
- preglede planiranja radne snage
- testove nedostataka u vještinama…
Preporučujemo vam integraciju i dijeljenje podataka s rješenjima trećih strana poput HRIS-a i platforme za učenje jer na taj ćete način moći razviti holistički pristup o organizacijskim sposobnostima.
Kad ugledna financijska kuća koristi 360° Halo Feedback platformu…
Da je doista riječ o vrlo korisnom alatu za mjerenje razvoja pojedinaca, tima i organizacije, pokazuje primjer jedne od najvećih banaka na području Australije i Novog Zelanda, koja je, da bi upravljala procjenom kompetencija svih svojih menadžera, počela koristiti prilagođeni kompetencijski model koji obuhvaća 3 razine vodstva:
- 360° Halo Feedback
- interni program razvoja
- ad hoc razvojne zahtjeve u poslovanju.
Dobiveni rezultati dostavljaju se sudionicima putem prilagođenog interaktivnog online izvještaja, a procjena se ponavlja nakon 10 – 12 mjeseci. Zatim se uspoređuju novi i stari rezultati, na temelju čega se procjenjuje je li ostvaren napredak.
Kako učimo?
Banka je uvela u svoj kompetencijski okvir sveobuhvatni vodič za 70:20:10 model učenja i razvoja, pružajući pritom savjete za coaching i podršku. Možda niste znali, ali ovaj princip učenja i razvoja vrlo je popularan u tzv. trening-industriji za učenje uspješnih menadžera. Pitate li se zašto baš taj model? Naime, smatra se da zaposlenici stječu znanje na sljedeći način:
- 70% iz iskustava povezanih s poslom
- 20% iz interakcija s drugima
- 10% iz formalnih obrazovnih događaja.
Ovo posljednje odnosi se na uvide u uspješno vođenje koji se dostavljaju putem platforme za učenje, a koji su dostupni svim korisnicima. Menadžer dobiva sažetak sadržaja koji se može pročitati u trajanju od 1 minute. Zahvaljujući tome može brzo ući u bit teksta koji mu nudi prijedloge za primjenu. Želi li pročitati cijeli članak, pogledati video ili poslušati podcast, i to mu je na raspolaganju.
Izvršni direktor S4K Research-a, Fredric Helgesson, rekao je kako to omogućava liderima priliku za učenje manjih segmenata, i to netom nakon što dobiju uvid u rezultate svojih 360 stupnjeva procjena, čime se pojačava njihova intrinzična motivacija.
Tom Power, CEO sustava 360° Halo Feedback, izjavio je kako je banka zahvaljujući moderniziranom procesu 360˚ Feedback procjene i omogućavanju više resursa menadžerima/zaposlenicima nadohvat ruke, prešla s tradicionalne, jednokratne primjene 360° povratne informacije na kontinuirano iskustvo procjene i razvoja. Upravo to čini povratne informacije relevantnijima i korisnijima za rukovoditelje. Isto tako, sudionici se informiraju o metrikama koje ranije nisu bile dostupne tradicionalnim instrumentima za pružanje povratne informacije.
U svijetu digitalnih platformi i aplikacija vrijeme kao da još brže leti nego u analognom svijetu. Ono što je bilo moderno jučer danas više nije. Stoga, uvijek treba koristiti nove, poboljšane verzije aplikacija i platformi za bolje korisničko iskustvo, ali i kvalitetniju zaštitu od zlonamjernih internetskih napadača tzv. hakera.
Jeste li spremni na promjenu koja će potaknuti rast i razvoj vaših zaposlenika?
Sastavljanje popisa kompetencija na organizacijskoj razini vrlo je važna stavka ako imate jasnu viziju što želite od svog tima, ali i od svakog zaposlenika posebno. Koje to kompetencije – znanje i vještine – trebaju razviti vaši zaposlenici da bi tvrtka prosperirala? Koje edukativne sadržaje čitati da biste nešto novo naučili? Individualni izvještaj 360˚ Halo Feedback napravljen samo za vas nudi vam tu vrstu povratnih informacija. Ujedno omogućava razumijevanje potreba promatranog tima. Modul Data Insights u sustavu 360˚ Halo Feedback omogućava nam tu toliko vrijednu i važnu metriku u realnom vremenu, kako bismo mogli pravovremeno reagirati.
Naša su izvješća i mogućnost uvida u podatke upravo ono što nas diferencira jer poslodavcu i menadžerima dajemo pristup kritičnim informacijama i resursima koji aktiviraju rast na trima razinama. Pritom mislimo na rast djelatnika kao pojedinca, tima kao jedinstvene cjeline te kompletne radne organizacije.
Platforma za mjerenje razvoja ljudi pojednostavnjuje komunikacijski proces
Ako vaša radna organizacija vapi za promjenom jer predugo stagnira, vrijeme je da se vi, kao njezin menadžer, prvi pokrenete.
“Morate imati razinu nezadovoljstva da biste osjetili poriv da želite rasti. ”
Odakle započeti? Predlažemo da počnete od poboljšavanja komunikacijskog procesa. Popravite komunikaciju u tvrtki čim prije jer ona je važan čimbenik uspješne tvrtke. Nije važno imate li u timu ekstroverte ili introverte, komunikacija se treba uspostaviti jer samo pravovremena razmjena važnih informacija za neki projekt ili zadatak može osigurati dobre uvjete da se on uspješno i na vrijeme završi.
Kako ćete to postići? Pojednostavnite proces povratnih informacija uvođenjem platforme za mjerenje razvoja ljudi. Usput, uštedite vrijeme i koji euro, što na godišnjoj razini neće biti baš zanemariv iznos, pogotovo ako se radi o velikoj korporaciji. Uz digitalnu platformu 360° Halo Feedback nema više dugotrajnog sastavljanja i pisanja izvještaja te printanja i problema gdje pohraniti dokumentaciju.
Zašto vam preporučujemo 360° Halo Feedback?
LQ odabrao je upravo ovu platformu kako bi svojim djelatnicima, ali i svojim klijentima omogućio brže i kvalitetnije učenje te prikupljanje povratnih informacija od svojih kolega jer tako mogu još više pridonijeti svom radnom kolektivu i organizaciji. Svaka organizacija koja želi napredovati treba razvijati kulturu u kojoj se poštuje i uvažava tuđe mišljenje. Povratne informacije koje dobivamo od naših kolega ili nadređenih, pogotovo kada je riječ o isticanju nekih naših slabosti, treba prihvatiti kao konstruktivnu kritiku koja nam otvara oči. Tu mogućnost za napredak trebamo iskoristiti ispravljajući vlastite nedostatke i usvajajući nove vještine i znanja.
Najveća korist
Ono što je najveća korist ove jedinstvene poslovne platforme je to da i zaposlenik i organizacija mogu identificirati svoje ključne kompetencije, snage i razvojna područja, na temelju čega mogu odrediti smjer kojim trebaju ići dalje u ostvarivanju ciljeva, kako osobnih profesionalnih tako i organizacijskih.
Osjetite jedinstveno interaktivno online iskustvo koje će vašim zaposlenicima pokazati pravi smjer za razvoj i napredak. Tajna napredovanja jest početak, mudro je rekao Mark Twain. I zaista, od negdje treba započeti svoju promjenu, odnosno, svoj razvoj. Neka tajna vašeg razvoja i napredovanja bude ova jedinstvena platforma za mjerenje razvoja ljudi. Započnite s njom pratiti razvoj svojih zaposlenika!